Hero Image
24/7 ondersteuning

Support op maat

Wilt u beschikken over een Linux professional wanneer u dat wilt? Hieronder vind u de mogelijkheden.

Algemeen

Zonder contract kan iedereen ons overdag bereiken tijdens kantoor uren. (ma-vr 09:00-17:00)

De minimale afname is per uur en we helpen u op een best effort basis.

Support contract

Wilt voorrang of buiten kantoor tijden geholpen worden, dan dient u te beschikken over een support contract.

Afhankelijk van het aantal uren dat u maandelijks afneemt krijgt u bij ons een betere Service Level:

Basic Basic+ Premium Premium+
Maandelijks ingekochte uren 1 2 3 5+
Directe support overdag ja ja ja ja
Alarm lijn tijdens kantoor uren nee ja ja ja
's Avonds klussen inplannen nee nee ja ja
Alarm lijn 24/7 nee nee nee ja

Hoe werkt een support contract?

  • U koopt een vast aantal uren per maand in.
  • Ongebruikte uren spaart u op tot een maximum van 1 jaar.
  • U mag ook tot maximaal een jaar aan uren teveel gebruiken. Hierdoor kunt u grotere klussen inplannen die meer uren kosten dan u maandelijks inkoopt.
  • Flexibele inzet van uren. (Meerdere servers, alle Linux werkzaamheden)
  • U kunt Contact opnemen via de manier die u het beste past.
  • De werkzaamheden worden uitsluitend Remote uitgevoerd.
  • Minimale afname: 15 minuten per opdracht.

Contract duur

  • Minimaal 1 jaar, daarna stilzwijgend verlengt per maand.
  • Opzeggen kan alleen als uw uren-budget postief is.
  • Ongebruikte uren vervallen bij opzegging van het contract.

Service levels

De Service Level Agreement (SLA) en kosten zijn afhankelijk van het aantal uren dat u afneemt.

Support Basic

Met dit support contract kunt u tijdens kantooruren bellen en kunnen we u helpen met algemene vragen en problemen:

  • U neemt 1 uur per maand af.
  • U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
  • Uw klus of probleem word opgelost zodra er een engineer beschikbaar is.
  • Reactietijd: 1 dag per telefoon, 2 dagen per E-mail

Support Basic+    

Dezelfde voorwaarden als Basic, maar bij calamiteiten word u meteen geholpen:

  • U neemt minimaal 2 uur per maand af.
  • U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
  • Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.
  • Toegang tot onze alarm lijn bij spoed: We helpen u dan meteen.

Support Premium    

Dezelfde voorwaarden als Basic+, maar u kunt ook savonds klussen inplannen:

  • U neemt minimaal 3 uur per maand af.
  • U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
  • Het is mogelijk om savonds klussen in te plannen die overdag niet mogelijk zijn in verband met down-time.
  • Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.
  • Toegang tot onze alarm lijn bij spoed: We helpen u dan meteen.

Support Premium+    

Dezelfde voorwaarden als Premium, maar u kunt ons ook savonds en snachts bereiken bij calamiteiten:

  • U neemt minimaal 5 uur per maand af of meer.
  • Bij spoed kunt u ons 24 uur per dag bereiken via onze alarm-lijn.
  • Het is mogelijk om savonds klussen in te plannen die overdag niet mogelijk zijn in verband met down-time.
  • Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.

Openings-tijden

Het aantal berekende uren is afhankelijk van het dagdeel:

Dagdeel Opmerkingen
Kantoor uren ma-vr
09:00-17:00
Normale openings tijden
Buiten kantoortijd 07:00-09:00 en 17:00-00:00 Alarmlijn beschikbaar voor Premium+ klanten.
Uitvoering van geplande klussen in overleg.
Uren x1.5
snachts 00:00-07:00 Alarmlijn beschikbaar voor Premium+ klanten.
Uitvoering van geplande klussen in overleg.
Uren x2

Tarieven

Neem contact met ons op een offerte op maat.